Podręcznik planowania projektu Black And Decker Hhvi320jrs jest idealnym narzędziem dla wszystkich, którzy chcą wdrożyć skuteczny plan projektu. Podręcznik oferuje szczegółowe informacje na temat procesu planowania projektu, w tym krok po kroku instrukcje dotyczące tworzenia i wdrażania zadań, przydzielania zasobów, monitorowania postępu, wystawiania wniosków i kontrolowania jakości. Podręcznik zawiera również wskazówki dotyczące komunikacji, zarządzania zmianami, zarządzania ryzykiem i optymalizacji procesu. Ponadto, Podręcznik planowania projektu Black And Decker Hhvi320jrs zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące korzystania z oprogramowania do zarządzania projektami, aby ułatwić wdrożenie planu. Ten podręcznik jest doskonałym narzędziem dla pracowników, którzy pracują nad wdrażaniem projektów i chcą zoptymalizować swoje procesy.
Ostatnia aktualizacja: Podręcznik planowania projektu Black And Decker Hhvi320jrs
- Przejdź do menu głównego Przejdź do treści
Podręcznik dla techników programistów poświęcony projektowaniu oprogramowania.
Zawiera informacje dotyczące zasad wykorzystywania prostych, złożonych, numerycznych i logicznych typów danych, typów znakowych i łańcuchowych, posługiwania się złożonymi typami danych, tablicami jednowymiarowymi i dwuwymiarowymi, dynamicznymi i asocjacyjnymi, typami wskaźnikowym i plikowym, kolekcjami (w tym m. in. listami i kolejkami).
Wyjaśnia znaczenie właściwego doboru narzędzi i metodologii do planowania projektu, wykorzystywania diagramów do zarządzania etapami projektu, zadaniami i czasem oraz przedstawia zasady działania programów do wspierania zarządzania projektami i systemów kontroli wersji.
Przybliża metody rozwiązywania problemów za pomocą algorytmów, sposoby ich projektowania za pomocą różnych metod schematów blokowych, a także złożoność obliczeniową algorytmów.
Ułatwia zrozumienie potrzeb klientów i kwestii związanych z projektowaniem aplikacji.
Dzięki korzystaniu z podręcznika przyszły technik pozna zasady planowania przedsięwzięć programistycznych. Liczne zrzuty ekranowe i schematy ułatwią uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Sprawdź pozostałą ofertę do nauki zawodu http://sklep. pl/technik-programista/
Zobacz fragment publikacji >>
Typ publikacji:podręcznikNośnik:książkaWydawnictwo:WSiPSymbol:1613K7EAN-13:9788302196591ISBN:
Paczka
- Waga0. 565 kg
Inne z tej serii/cyklu
-20%
Dodano do koszyka
Ilość: szt.
Cena: zł Wartość koszyka: Rozdział pierwszy poświęcono studiom dorobku nauk o zarządzaniu w zakresie systemu planowania w przedsiębiorstwie. W rozdziale drugim, na gruncie dorobku naukowego marketingu, omówiono problematykę planowania marketingowego. W rozdziale trzecim zaprezentowano wyniki studiów wyłaniających się i nowych koncepcji zarządzania i marketingu, które dopełniły całościowego obrazu planowania marketingowego, szczególnie w wymiarze sieciowym i interfunkcyjnym ujęcia zintegrowanego. W rozdziale czwartym zaprezentowano najważniejsze wyniki badań empirycznych. W zakończeniu pracy zamieszczono syntetyczne wnioski odnoszące się do sformułowanych celów pracy oraz hipotezy głównej. Na końcu pracy, w aneksie, zamieszczono wzór kwestionariusza wywiadu wykorzystanego w badaniach empirycznych. Praca obejmuje szerokie spektrum zagadnień dotyczących rozwoju terytorialnego począwszy od celów i polityk rozwoju poprzez zarządzanie rozwojem terytorialnym kończąc na instrumentach zarządzania ze szczególnym uwzględnieniem planowania.... Problemem naukowo-badawczym, który podjęto w pracy, było poszukiwanie efektywnych narzędzi metodycznych procesu planowania negocjacji w przedsiębiorstwie z uwzględnieniem typowych dziedzin jego działania. Przedmiot badań stanowiły... Autorami artykułów są: A. Kosieradzka, U. Kąkol, G. Kunikowski, W. Skomra, J. Smagowicz, J. Zawiła-NiedźwieckiCelem tego podręcznika, który jest drugim w serii, jest wieloaspektowe przedstawienie problematyki planowania cywilnego, w tym... W dobie nastawienia na efektywność ekonomiczną podejmowanie decyzji w zakresie komunikacji marketingowej bez wstępnego testowania przekazu lub narzędzi czy też bez oceny efektów wcześniej stosowanych rozwiązań jest nieracjonalne i... Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny... W książce „Planowanie finansowe w zakładach opieki zdrowotnej" przedstawiono zagadnienia dotyczące planowania finansowego, które są niezwykle przydatne w zarządzaniu współczesnym zakładem opieki zdrowotnej. Publikacja zawiera... Planowanie i ewaluacja polityk publicznych to jedne z kluczowych składników programowania polityki publicznej opartej na dowodach. W modelu tym, mającym bezpośrednie zastosowanie w praktyce, poszukuje się rozwiązań pomagających radzić sobie... Książka zawiera uporządkowany wykład podstaw budżetowania. Dwie części, z których jedna poświęcona jest planowaniu, a druga kontroli budżetowej, uzupełnione listami pytań kontrolnych oraz zadaniami pozwalającymi przećwiczyć nabyte... pl/fiszka/214263/planowanie-i-organizacja-projektow-logistycznych. html" title="Planowanie i organizacja projektów logistycznych"> Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces... Spis treści RozwińZwiń Autor: Podręcznik „Planowanie i organizacja projektu logistycznego” przeznaczony jest dla studentów dziennych i zaocznych specjalności logistyka, a także dla praktyków. Ma on na celu dostarczenie niezbędnych narzędzi wspomagających proces planowania zarówno dużych, jak i małych projektów logistycznych w przedsiębiorstwach produkcyjnych i usługowych. Podręcznik składa się z sześciu rozdziałów. WSTĘP 7ROZDZIAŁ 1ISTOTA I PODSTAWOWE CECHY PROJEKTÓW LOGISTYCZNYCH 91. 1. Typologia projektów logistycznych 91. 2. Projekt logistyczny a działanie rutynowe, cechy projektów logistycznych 13ROZDZIAŁ 2MIEJSCE PROJEKTU LOGISTYCZNEGO W PRZEDSIĘBIORSTWIE I ORGANIZACJA PRAC ZESPOŁÓW PROJEKTOWYCH 152. Projekt a struktura funkcjonalna przedsiębiorstwa 152. Organizacja zespołu projektowego 19ROZDZIAŁ 3INICJALIZACJA PROJEKTU 283. Fazy realizacji projektu 283. Uruchomienie projektu 303. 3. Analiza wykonalności projektu 31ROZDZIAŁ 4PLANOWANIE W PROJEKCIE 494. Uruchomienie projektu 504. Zaplanowanie struktury prac 534. Planowanie nakładów 704. 4. Planowanie zasobów 714. 5. Planowanie czasu realizacji 754. 6. TBM 82ROZDZIAŁ 5PLANOWANIE KOSZTÓW I BUDŻETOWANIE PROJEKTU 915. Klasyczne rachunki kosztów i ich znaczenie w zarządzaniu projektem 915. Budżetowanie projektu 1005. Przygotowanie do kontroli realizacji kosztów 108ROZDZIAŁ 6PLANOWANIE RYZYKA W PROJEKCIE LOGISTYCZNYM 1146. Źródła ryzyka w projekcie 1146. Metody analizy i redukcji ryzyka 1186. Planowanie monitorowania ryzyka 132BIBLIOGRAFIA 137SPIS TABEL 139SPIS RYSUNKÓW 141
Rok wydania 2013 Liczba stron 416 Kategoria Marketing, reklama Wydawca Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach ISBN-13 978-83-7875-122-9 Numer wydania 1 Język publikacji polski Informacja o sprzedawcy ePWN sp. z o. o. WSTĘP 7 Rozdział 1. PLANOWANIE W PRZEDSIĘBIORSTWIE W TURBULENTNYM OTOCZENIU 19 1. 1. Istota planowania 20 1. Planowanie na tle pozostałych funkcji zarządzania 22 1. 2. Kategoria planowania w nurcie procesowym 30 1. Obiekt planowania i jego rozwój w ujęciu cybernetycznym 37 1. Modele przedsiębiorstwa – obiektu planowania 39 1. Źródła zmian i mechanizmy rozwoju przedsiębiorstwa 46 1. 3. Uwarunkowania kształtowania systemu planowania 56 1. Wpływ turbulencji otoczenia na system planowania 58 1. Zmienność planowania w cyklu rozwoju organizacyjnego 65 1. Podejście synoptyczne i inkrementalne w planowaniu 75 Rozdział 2. DOROBEK TEORETYCZNY MARKETINGU W ZAKRESIE PLANOWANIA 89 2. Rola marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem 90 2. Rozwój koncepcji marketingu 92 2. Organizacja marketingu a wyniki przedsiębiorstwa 103 2. Istota i miejsce planowania marketingowego w zarządzaniu przedsiębiorstwem 122 2. Zmienność planowania marketingowego w procesowych ujęciach marketingu 123 2. Planowanie marketingowe i plan marketingowy w systemie planistycznym przedsiębiorstwa 144 2. Metodyka planowania marketingowego i jej ograniczenia 162 2. Modele procesu planowania marketingowego 162 2. Metody i narzędzia planowania marketingowego 171 2. Bariery skuteczności planowania marketingowego 183 Rozdział 3. MODEL SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM 199 3. Przesłanki modelu – pogłębione studia teoretyczne 203 3. Koncepcje komponentów systemu planowania marketingowego – wymiar wewnętrzny ujęcia zintegrowanego 204 3. Funkcjonowanie przedsiębiorstwa w sieci – wymiar sieciowy ujęcia zintegrowanego 224 3. Interpretacja efektów marketingu – wymiar interfunkcyjny ujęcia zintegrowanego 249 3. Parametry i ocena rzetelności modelu 272 Rozdział 4. PRAWIDŁOWOŚCI SYSTEMU PLANOWANIA MARKETINGOWEGO W UJĘCIU ZINTEGROWANYM – WYNIKI BADAŃ POLSKICH PRZEDSIĘBIORSTW 292 4. Wewnętrzny wymiar ujęcia zintegrowanego 295 4. Struktura systemu planowania marketingowego 295 4. Metodyka planowania marketingowego 308 4. Efekt bezpośredni planowania marketingowego – plan 315 4. Sieciowy wymiar ujęcia zintegrowanego 323 4. Podmioty sieci rozszerzonej w planowaniu marketingowym i tworzeniu renty relacyjnej 324 4. Metodyka planowania marketingowego w sieci 330 4. Interfunkcyjny wymiar ujęcia zintegrowanego 336 4. Planowanie marketingowe w kreowaniu efektów marketingu 337 4. Odpowiedzialność za marketing i jego planowanie 347 ZAKOŃCZENIE 367 ANEKS. Wzór kwestionariusza wywiadu 377 BIBLIOGRAFIA 391 SPIS RYSUNKÓW 409 SPIS TABEL 413