Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006

Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006 jest niezbędna dla każdego właściciela tego wielofunkcyjnego systemu. Jest to szczegółowy przewodnik dotyczący sposobu konserwacji systemu, aby zapewnić długotrwałą wydajność i bezpieczeństwo użytkowania. Instrukcja zawiera informacje dotyczące odpowiedniego ustawienia wszystkich elementów, w tym liny, sztywnych linków i wszystkich innych części, a także instrukcje dotyczące czyszczenia i smarowania części. Instrukcja jest bardzo ważna, ponieważ wszystkie nieprawidłowo wykonane czynności mogą prowadzić do uszkodzenia systemu lub zwiększenia ryzyka wypadków. Dlatego ważne jest, aby przestrzegać instrukcji konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006, aby zapewnić optymalną wydajność i bezpieczeństwo.

Ostatnia aktualizacja: Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006

NITRO

W 2004 roku Cabrinha wprowadziła kitesurfing na nowy poziom dzięki modelowi Nitro. Latawiec, który wyprzedzał o par lat swoje czasy. 19 lat później wracamy do korzeni wypuszczamy na rynek model, który pozwoli nam znowu wjeść prym w najbardziej popularnej obecnie dyscyplinie Big Air.

Nitro powraca dzięki projektowi Pata Goodmana z Cab Design Works, który jest szczytem innowacji Big Air.

Produkt z serii Apex, Nitro wykorzystuje najnowocześniejsze materiały, specjalnie opracowane do użytku w ekstremalnych warunkach. Zastosowane materiały pozwalają uzyskać duzą wytrzymałość na rozciąganie, materiał Ultra HT utrzymuje latawiec w niezmienionym kształcie, specjalna konstrukcja jak nigdy wcześniej pozwala robić kontrolowane i szybkie loopy.

APEX Frame - Czyli zupełnie nowa technologia i nowy materiał Ultra HT. Dzięki zastosowaniu tej technologii latawiec/wing jest znacznie lżejszy zachowując pozostałe parametry. Specjalna powłoka zapewnia bardzo dobra żywotność materiału. Totalna innowacja, coś czego jeszcze nigdy nie miałeś okazji zobaczyć na rynku.

Ultra HT - Ten mocny, stabilny i responsywny nowy materiał, wykorzystywany wyłącznie w NITRO. Ekstremalnie zmniejsza wagę jednocześnie zachowując bardzo niski stopień rozciągania. W procesie powlekania zastosowano nowoczesną, niekonwencjonalną technologię zwiększającą trwałość i wytrzymałość.

WŁAŚCIWOŚCI:

- NOWOŚĆ: Apex Frame
- NOWOŚĆ: Zwiększona reaktywność
- NOWOŚĆ: Sprint 3. 0
- NOWOŚĆ: super lekki materiał Ultra HT

- Szybkie i precyzyjne loopy
- Świetna kontrola
- Hybrydowa rama HTD

- Świetny ciąg w górę - Hang Time
- Stała, przewidywalna moc
- Bardzo dobry w pływaniu na wiatr
- Łatwe startowanie z wody

ROZMIARY:

6, 7, 8, 9, 10, 12

W KOMPLECIE:

Latawiec
Plecak
Zestaw naprawczy
Instrukcja
Gwarancja 2 lata

Powyższy opis produktu jest własnością 24SURF. pl i podlega ochronie na mocy Ustawie o prawie autorskim i prawach pokrewnych, od chwili jego powstania. Wszelkie powielanie i kopiowanie powyższej treści jest zabronione.

Latawiec w super stanie, brak napraw. Gwarancja 2 lata. Używany kilka razy na testach.

Prawdopodobnie w całej historii kitesurfingu żaden latawiec nie odbił się tak ogromnym piętnem na dyscyplinie jak Switchblade. Niezliczona ilość tytułów mistrza świata robi ogromne wrażenie, ale prawdziwym wyznacznikiem niesamowitości jest ilość ludzi, których ten latawiec przyciągnął do tego sportu. Wszystko to za sprawa bardzo wywarzonej konstrukcji, która dawała olbrzymia kontrole na wodzie i w powietrzu.

Przy projektowaniu nowej wersji najtrudniejszym było niezachwianie tej złotej proporcji. Projektanci skupili się głównie na uździe, przez co latawiec teraz jest zdecydowanie szybszy i bardziej skrętny, przy czym bardziej czuły. Lżejszy i szybszy latawiec to jeszcze lepsza kontrola w powietrzu, a zachowanie 5 -cio tubowej konstrukcji, nie zmienia głównych atutów latawca. Legendarny Boost hang time, są takie jak wcześniej.

W całej kolekcji latawców Cabrinha żaden model nie może się równać ze Switchblade, jeśli chodzi o hang-time, czyli długość lotu. Pięciotubowa konstrukcja latawca sprawia, że jest niezwykle stabilny w momentach nadwyżki mocy, a także w trakcie skoków. Latawiec Switchblade daje nam opcję zmiany ustawienia linek sterujących na A i B (na tipach), co bardzo istotnie wpływa na charakter tego kite'a. Dzięki temu każdy może poeksperymentować we własnym zakresie i dobrać ustawienia latawca idealnie pod siebie. Cabrinha Switchblade wstaje z wody tylko nieco gorzej niż Moto, ale wciąż pozostaje na drugim miejscu w kolekcji, jeśli chodzi o "easy relaunch" (łatwy ponowny start).

Cabrinha Switchblade jest najpopularniejszym latawcem z całej kolekcji Cabrinha ze względu na swoje najbardziej uniwersalne i poszukiwane przez klientów cechy, takie jak: największy zakres wiatrowy, niesamowity hang time, łatwy start z wody, a także jego przewidywalność i łatwość w sterowaniu. Latawiec Switchblade 2022 posiada niezmiennie pięć komór poprzecznych, dzięki którym jest niezwykle stabilny, niezależnie od warunków wiatrowych oraz kąta natarcia latawca względem wiatru. Użytkownicy tego latawca najbardziej chwalą sobie fakt, że niezależnie od położenia w oknie wiatrowym kite generuje niesamowicie stałą i przewidywalną moc. Cabrinha Switchblade 2022 z pewnością będzie jeszcze długo w ścisłej czołówce najchętniej kupowanych latawców na świecie, zwłaszcza wśród riderów szukających latawca Freeride / Crossover o najwyższych osiągach i najtrwalszym wykonaniu.

W 2020 roku w latawcach Cabrinha zastosowano zupełnie nowy super wytrzymały i ultra lekki materiał NANO RIPSTOP. Nano Ripstop to materiał o gramaturze 55 g / m2 z podwójnym wzmocnieniem włókna w 3 mm kratkach, połączenie z nowo opracowaną powłoką dał nam 2-krotny wzrost wytrzymałości na rozdarcia. Mniejsza, ciaśniejsza,, kratka” znacząco zwiększa ilość „komórek” w danym panelu.

Wprowadzenie nowego materiału nie tylko znacząco poprawia wytrzymałość i żywotność materiału, ale również bardzo poprawia sztywność powłoki co przekłada się na zwiększenie wydajności latawca. Zmieniono również Dacron na bardziej sztywny, co jeszcze dodatkowo poprawi wytrzymałość szwów.

Mówiąc krótko rezultatem jest dobrze wyważony lekki i sztywny materiał, który dłużej utrzymuje swoje właściwości. Największym wyzwaniem było poprawienie wytrzymałości jednocześnie nie sprawiając, że materiał jest cięższy.

Ulepszona konstrukcja latawców Cabrinha dzięki technologii Pure Profile Panels. Odpowiednio umiejscowione, specjalne panele umożliwiają lepszą kontrolę nad aerodynamiką latawca.

WŁAŚCIWOŚCI:

- Ulepszona uzda
- Nowe porcelanowe bloczki
- Pięciotubowa konstrukcja i hybrydowy kształt
- Największy zakres wiatrowy w całej kolekcji
- Świetny ciąg w górę - Hang Time
- Stała, przewidywalna moc
- Bardzo dobry w pływaniu na wiatr
- Łatwe startowanie z wody

ROZMIARY:
 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 oraz 14 m

W KOMPLECIE:
Latawiec
Plecak
Zestaw naprawczy
Instrukcja
Gwarancja 2 lata

24SURFpl
Posty: 1146
Rejestracja: 09 paź 2009, 16:35
Deska: Cabrinha
Latawiec: Cabrinha
Lokalizacja: Pruszków (k. Wa-wy)
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 24 razy
Kontaktowanie:
 

Post13 lis 2012, 14:28


Odpowiedź ukrywa się w tym filmiku

czosnek
Posty: 222
Rejestracja: 05 gru 2010, 14:45
Deska: nobile
Latawiec: rrd
Postawił piwka: 1 raz
Dostał piwko: 17 razy

Post13 lis 2012, 14:46

technologicznie raczej stoi na poziomie jak każdy inny bar
rozwiązania mi osobiście się średnio podobają
fajnie by było mieć możliwość pływania uh z podłączeniem do 'redline' - początkujący czują się tak pewniej
fake carbon wykonany hydrografiką czy czymś podobnym to dosłownie pomyłka
ten krętlik po zapiaszczeniu pewnie przestanie chodzić tak gładko

idealnym rozwiązaniem w moim odczuciu jest prosta zrywka na chickenloop'ie, do tego zrywka na leash'u
depower w postaci jednej prostej knagi i np fajnie ściągającej się linki DP jak w RRD

Smokie
Posty: 5595
Rejestracja: 07 sie 2003, 12:00
Deska: Semente Pocket Rocket, 77
Latawiec: Slingshot RPM
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwka: 121 razy
Dostał piwko: 77 razy

Post13 lis 2012, 15:47

Post13 lis 2012, 17:32

Smokie pisze:http://www. benwilsonsurf. com/store/bars

ten za to wygląda IDEALNIE
jestem ciekaw jak z jakością materiałów, może by zmienić na takie cudo toporny bar slinga

TIKKO_aloha
Posty: 1627
Rejestracja: 11 lip 2006, 09:16
Deska: custom 140
Latawiec: Switchblade/nomad
Lokalizacja: Katowice
Postawił piwka: 3 razy

Post13 lis 2012, 17:45

technologicznie to ten

rapanui
Posty: 473
Rejestracja: 30 lis 2005, 09:18
Lokalizacja: Bergen, Norwegia
Postawił piwka: 4 razy
Dostał piwko: 1 raz

Post13 lis 2012, 18:36

Po dwoch sezonach na Best i barze redline czyli niekonczacej sie przygodzie z naprawa/ wymiana kazdego jego elementu (w tym sezonie zostal juz tylko drazek) postanowilem wrocic to starej niezawodnej Cabrinha. I choc czas instruktorskich rabatow bezpowrotnie przeminal to musze uczciwie przyznac ze wiesz za co placisz ta gore kasy. To jak jest wykonany latawiec- szycia, wzmocnienia, jakosc materialu czy nawet glupia pompka to creme de la creme kite. Nie wiem czy kolega czosnek mial choc okazje trzymac go w rece ale ja spedzielm juz na przyszlorocznym switchu pare godzin i bar Cabrinha na 2013 to najlepszy bar na jakim mialem okazje plywac, a mysle ze przerobilem zdecydowana wiekszosc. Grafika na chickenie wyglada super a przez ten element petla jest mega sztywna i szeroka co ulatwia wpinanie, porzadna metalowa 100% pewna zrywka a nie jakies plastikowe badziewie, ten krotki pasek nie dosc ze jest ponizej zrwyki bezpieczenstwa i w niczym nie blokuje ids to dodatkowo kreci sie wokol chickena- proste i wygodne zastepstwo dla wpiania sie w petle chcickena czy linke nosna powyzej, wygodne odkrecanie linek zrywką zamiast nigdy nie dzialajacych kretlikow czy innych patentow, mala i schowana zrywka calkowicie uwalniajaca latawiec- rownie niezawodna. Oczywiscie drazek nie chodzi po lince nosnej w owijce ze schowana linka ids taka jak po lince z dynemmy ale za to posluzy nam kilka sezonow bez zadnej zabawy w wymiane linek. Na chwile obecna naprawde nie wiem czego mozna wiecej chciec od baru i co dalo by sie zrobic jeszcze lepiej.. A niestety duza czesc barow na rynku dalej wyglada jak chinski wieszak na pranie a nie element za ktory placimy 300-400e, a i jakoscia wykonania czesto wiele sie nie rozni.

mandaro

Posty: 1083
Rejestracja: 10 sie 2008, 02:18
Deska: NHP Infinity
Latawiec: GP Fuel
Lokalizacja: Tarifka,
Postawił piwka: 66 razy
Dostał piwko: 22 razy

Post13 lis 2012, 19:09

Plasticzki ładne, ale Gabrysia chyba nie wie co to wodorosty.
Technologicznie zaawansowane nieporozumienie jak dla mnie.
To właśnie te koraliki, sprężynki i bloczki sprawiają, że omijam Gabrysię szerokim łuczkiem.
Najnowszy bar Nobila ma 4 sztywne linki, prosty, typowy trymer oraz zwykły, czytelny system bezpieczeństwa.
Jedzisz UH, puszczasz bar i bez deregulacji dociągasz się na liszu i jedziesz dalej.
Nic się nie dynda, nic nie haczy.

Famay
Posty: 1154
Rejestracja: 04 paź 2010, 14:46
Postawił piwka: 18 razy
Dostał piwko: 17 razy

Post13 lis 2012, 19:18

mandaro pisze:Plasticzki ładne, ale Gabrysia chyba nie wie co to wodorosty.

Akurat ja użytkuję bar cabrinhy z 2011 i jedyne gdzie są glony to jak zwykle na linkach, a nie na jakiś sprężynkach i tak dalej Chcesz to mogę ci pokazać zdjęcia baru po ostatniej sesji i zero glonów poniżej krętlika! Moim zdaniem to trzeba umieć pływać z takim sprzętem

Wrogu
Posty: 1932
Rejestracja: 19 maja 2009, 19:40
Deska: do pływania
Latawiec: do latania
Lokalizacja: Gdynia
Dostał piwko: 52 razy

Post13 lis 2012, 19:40

Tylko, ze bar z zalozenia ma byc taki, ze nie powinno sie z nim umiec plywac. To ma dzialac i byc proste.

Bar Benka W. wyglada wlasnie jak takie cos - nie wchodzilem w dzialanie zrywki, ale sam bar wyglada super prosto - i o to chodzi

Wlasnie w Cabrinha nie podobaja mi sie te sprezyny i inne bajery, wole rozwiazania proste a skuteczne. Dlatego bardzo lubie swoj bar north'a 2010.

Post13 lis 2012, 20:22

Ale co tu jest technologicznie zaawansowane? Sprezyna to nie technologia nasa, nie podoba sie to ja sciagasz, masz metr piecdziesiat w kapeluszu to plywasz ze sprezyna i dostajesz bar do reki. Bloczkow przy barze nie ma juz jakies 150 lat. Tu poprostu wszystko dziala tak jak ma dzialac, jest swietnie wykonane, i daje poczucie ze mozesz temu zaufac wiszac glowa w dol 10m nad ziemia, a nie zastanawiasz sie czy tym razem zrywka wytrzyma czy jednak znowu sie wypnie. Nie trzeba otwierac instrukcji zeby rozkminic jak co dziala wiec nie wiem o jakim skomplikowaniu rozmawiamy. No i rowniez nic Ci nie dynda

Post13 lis 2012, 20:45

Na początku jak dostałem tego quick link-a do rąk to bałem się używać w wodzie wg tej zrywki, ale jak spróbowałem na lądzie raz to od razu go ogarnąłem co i jak, w którą stronę i wg to jest całkiem ok Uważam, że jak ktoś nie spróbuje to lepiej niech ni ocenia na wygląd

Post13 lis 2012, 21:52

rapanui pisze:. Nie wiem czy kolega czosnek mial choc okazje trzymac go w rece

miał okazje i trzymać i pływać
gorszym patentem od systemu bezpieczeństwa cabrinhy jest już tylko zrywka rrd bodaj z 2008 gdzie przy wypietym donkey'u i zrywce, chickenloopa morze zabierało
widząc postępujące kroki designerów cab mogę wam sprzedać sneakpic jak będzie wyglądał sam drążek w 2015

Post13 lis 2012, 23:23

Rozumiem, że jak się linka sterująca zaczepi o kulkę odpowiedzialną za dodanie mocy, to kulka się urywa?
Następnie kitesurfer wychodzi z wody i zrywa korale z szyji leżącej na plaży staruszce w celu pozyskania nowej kulki?
A że kulka na sznurku może być ciekawym haczykiem niech posłuży przykład pompki Ozona, w której taki patent robi za lisza.
Nie wiem, czy bar RRD jest dobry do porównań z Gabrysią, bo plasticzek od zrywki już nie raz ktoś zgubił. Poza tym rzepy wydajnie niszczą wszystkie linki.
Nie wiem czy North jest dobry, bo ma piata linkę przynizaną do centralnej i to lubi się splątać, zwłaszcza jak jest troszkę zmęczone.
Ze stuprocentowej utraty mocy robi się 100% spagetti.

Wszystkie udziwnienia w przypadku patyka i czterech linek do niego przyczepionych uważam za Czarny Humor Marketingowy.
Zwłaszcza, że równolegle produkowane są bary całkiem łatwe do ewentualnej naprawy.

bartekk
Posty: 1271
Rejestracja: 06 sie 2008, 22:46
Lokalizacja: Chałupy
Postawił piwka: 11 razy
Dostał piwko: 55 razy

Post13 lis 2012, 23:24

Im prostszy bar tym lepszy

Wykonanie:
Dla mnie teraz najlepszy technologicznie bar, to taki który jest wykonany z najlżejszych materiałów i najbardziej odpornych.

Systemy bezpieczeństwa:
Jak do dziś któryś z producentów by nie wyprodukował świetnie działającego systemu bezpieczeństwa, to dawno nie byłoby go na rynku.
Dlatego w tej kwestii nie ma już co kombinować. Każdy system jest dobry, tylko trzeba się do niego przyzwyczaić.

De-power:
Zależy kto co lubi, ja najbardzeij lubie prostą, dobrą knage

p. s. Składanie systemu cabrinha, przy mocnym wietrze na głębokiej wodzie, to jest jakaś masakra..

Ostatnio zmieniony 14 lis 2012, 12:28 przez bartekk, łącznie zmieniany 1 raz.

IQM1

Posty: 715
Rejestracja: 13 wrz 2009, 14:31
Deska: Nobile NHP Split
Latawiec: Core Riot XR / XR 2/ XR 4
Lokalizacja: Przemyśl
Postawił piwka: 3 razy
Dostał piwko: 7 razy

Post14 lis 2012, 00:00

Cabrinha już jest pompowana jak Core i może bar będzie podobny - a sensor nie jest zły

Wróć do „Recenzje & Opinie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006

Bezpośredni link do pobrania Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006

Starannie wybrane archiwa oprogramowania - tylko najlepsze! Sprawdzone pod kątem złośliwego oprogramowania, reklam i wirusów

Ostatnia aktualizacja Instrukcja konserwacji systemu Cabrinha Switchblade 2006